Tuesday, November 16, 2010

Kisah KLCC...



Tersebutlah sebuah kisah di negara bernama Malaysia di mana seorang pemimpin yang disegani dan ditakuti oleh negara Barat (and yes, u r scared at him too Israel! Fakker!!!) mendapat ilham untuk meletakkan Malaysia di mata dunia melalui pembinaan sebuah bangunan yang akan menjadi mercu tanda negara kerana keunikannya...


Rakyat menjadi cemas dan peluh mula mengalir ke seluruh tubuh melalui segenap celah yang boleh dilalui (lu jgn pikir lucah! gua xde mase nk layan lawak telur siang2...) apabila pemimpin tersebut mula menceritakan tentang nilai pembinaan bangunan tersebut yang mencecah hingga bilion2 mengikut matawang rupiah...


Ramai makcik-makcik dan pakcik-pakcik mula menjadi pakar ekonomi di kedai kopi dan warung nasi lemak...


"membazir betul buat bangunan tinggi-tinggi...sape nak duduk?"
"bawak duit tu buat sawah lagi untung...bole jual beras kat Siam..."
"uuummm...siap sok bulehla aku jual nasi lemak kat kantin dia..."


Setelah tujuh tahun mengira, mencongak, mengkaji, menghitung dan menipu maka siaplah bangunan tersebut dan ianya diberi nama Petronas Twin Tower atau lebih mudah dikenali sebagai Kuala Lumpur City Center (KLCC)...


Setelah 12 tahun, nama KLCC menjadi sebutan ramai seluruh penduduk negara malah ianya turut menjadi tempat tumpuan untuk para pelancong...




+++++++




Kenapa aku tiba-tiba menulis tentang KLCC?


i give u the link: http://www.youtube.com/watch?v=oQGFGrX7Li4






+++++++






I can't stand the word 'die pilih KLCC dowhh...' hahaha...Dave Chappelle could write a stand up line based on you, bai...maybe Jimmy Fallon interested too...
Then, after seeing that cheap scene on the sidewalk, do you expect me to say 'Bravo! She came back...'? well, guess again...



to both of them, FUCK YOU!!!


I don't see why u can cry for that kind of man...if Donald Trump says that he want to leave u, i think that is the moment for u to cry but for him?! Oh God~~~

Not to forget about that boy...oh, you fucker...how could you treat a girl like that?? how can you shame her like that?

Aku bukanlah seorang yang alim tetapi aku masih boleh menggunakan akal kurniaan Tuhan to choose between good and bad...

I tend to write in English when i'm raging at something but sometimes English is my choice of words to express my feeling...




nota melekit: memang gua rasa cam kt New York bile tgk video lu...tp tengok hidung lu trus gua teringat yang lu ni sama bangsa dan agama dengan gua! 

No comments: